• 3520 3439 - 041

رشته باتری یو پی اس

رشته باتری یو پی اسReviewed by سینا خدایی on Sep 13Rating:

بارهای خازنی و استقرا در باتری های یو پی اس

خازنی و بارهای القائی ممکن است موضوع به موج فعلی بزرگ به عنوان اتهامات بار تا. این موج می تواند به سفر مدارهای حفاظت جریان کافی اما ممکن است مدت زمان طولانی به اندازه کافی باشد به آسیب باتری یو پی اس. در صورتی که برنامه اجازه نمی دهد که افزایش فعلی طراحی شود، پس از آن حفاظت از مدار باید یک تایمر و یا برخی از دستگاه های یو پی اس دیگر برای به تاخیر انداختن یا غیر فعال کردن جریان در طول مدت زمان کوتاه پالس های فعلی انتظار می رود قطع ترکیب.

تخلیه کنونی باتری یو پی اس

هدف از حفاظت است به حداکثر رساندن عمر باتری یو پی اس. مدارهای حفاظت الکترونیکی خود جلب فعلی از باتری یو پی اس، کاهش ظرفیت موثر از باتری یو پی اس برای تامین بار مورد نظر. در حال حاضر ساکن پایین یک نیاز ضروری برای مدارهای حفاظت است بنابراین. باتری یو پی اس لانگ

روش ها و رشته باتری یو پی اس

هیچ مقدار از لوازم الکترونیکی خواهد یک سلول از شیوه های مدیریت بد محافظت می کند.

ما می دانیم که دمای بالا بد برای باتری یو پی اس هستند. بنابراین ما باید اطمینان حاصل شود که سلول ها در یک محیط خنک ذخیره می شود.

ما می دانیم که اتصال کوتاه پایانه می تواند خطرناک باشد. ما باید اطمینان حاصل شود که دست زدن به و روش بسته بندی این جلوگیری از این اتفاق.

ما می دانیم که باتری یو پی اس یک زندگی محدود است. ما باید مطمئن شوید که فروشگاه های کار می کند بر اساس FIFO.

تولید کنندگان همراه مجموعه ای از محدودیت های عملیاتی و شرایط را برای سلولهای خود هستند ما باید اطمینان حاصل شود که این توصیه ها در تمام مراحل از فرآیندهای تهیه، تولید و حمل و نقل مورد احترام است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.