• 3520 3439 - 041

قطعات و تجهیزات جانبی یو پی اس

قطعات و تجهیزات جانبی یو پی اسReviewed by upstabriz on Sep 19Rating: 5.0قطعات و تجهیزات جانبی یو پی اس

قطعات تجهیزات جانبی یو پی اس

د عبارت اند از:
کارت snmp و کارت پارالل و کایل RS232 و RG45 و سی دی نرم افزار تنطیمات  با توضیح مختصری در مورد این لوازم به ضرورت وجود آنها پی میبریم:

کارت snmp در یو پی اس

کارت SNMP در بعضی از دستگاهها روی دستگاه نصب شده و به فروش میرسد و در بعضی دستگاهها بصورت جداگانه برای دستگاه یو پی اس به فروش میرسد اما ضروریست که دستگاه UPS قابلیت نصب کارت SNMP را داشته باشد.
موارد استفاده این کارت به این شرح است که توسط کارت SNMP می توان UPS را با اتصا به کامپیوتر مانیتورینگ کرد و بعضی از اطلاعات موجود در UPS را بصورت مانیتورینگ مشاهده کرد و بسیاری از موارد توسط کامپیوتر و مانیتورینگ تغییراتی در عملکرد UPS ایجاد کرد بعنوان مثال خاموش کردن UPS توسط کامپیوتر.قطعات تجهیزات جانبی یو پی اس

 کارت پارالل در یو پی اس

کارت پارالل نیز در موارد خاصی مورد استفاه میشود همانطور که از نامش پیداست در پارلل کردن دستگاههای UPS استفاده میشود. یو پی اس ها نیز باید قابلیت پارالل شده را داشته باشند.
کابل های RS232 و RG45 برای اتصال UPS جهت مانیتورینگ به کار میروند.

سی دی نرم افزار یو پی س

سی دی نرم افزار که جز لوازم جانبی UPS به حساب می آیند. در مواردی از قبیل تنظیمات دستگاه به عنوان مثال تنظیم وشارژ خروجی UPS و تنظیم باتری مورد نصب برای UPS بخاطر اینکه آمپراژ باتریهای متصله متفاوت می باشد. UPSنیز طوری تنظیم شود که بتواند همان نوع باتری را شارژ کند.
و تنظیمات دیگری از لحاظ نرم افزاری که می توان با نصب این نرم افزار تغییراتی در عملکرد UPSرا ایجاد کرد و لازم به ذکر ات ست باز هم باید UPS قابلیت نصب نرم افزار  در داشته باشد.

جهت حرید تجهیزات جانبی دستگاهای ups با یو پی اس تبریز تماس بگیرید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.