• 3520 3439 - 041

انواع قراردادهای خدمات در تبریز یو پی اس

انواع قراردادهای خدمات در تبریز یو پی اسReviewed by TAbrizups on Jul 4Rating: 5.0انواع قراردادهای خدمات در تبریز یو پی اس

انواع متنوعی از گزینه های خدمات یو پی اس در دسترس هستند که همه برای کمک به صرفه جویی در زمان و پول مشتری ها از طریق کاهش اختلال شغلی و هزینه های افت برق طراحی شده اند. این گزینه های خدمات  همچنین طراحی شده اند تا از طریق افزایش عمر تجهیزات برقی حیاتی، برگشت سرمایه را بهبود بخشند.

قرارد های سرویس و نگهداری تبریز یو پی اس

قراردادهای خدمات غالباً ترکیبی از هزینه های قطعات و نیروی انسانی برای بازرسی ها و تعمیرات سالانه پیشگیرانه در مورد باتری ها و تجهیزات الکترونیک می باشد. طرحها می توانند برحسب نیاز اصلاح شوند. بعضی خدمات خاص نیز مثل مونیتورینگ از راه دور، بیمه تعویض باتری و قطعات یدکی می توانند به قرارداد افزوده شوند.

انواع قراردادهای خدمات در تبریز یو پی اس

می توان وارانتی بسط یافته (یا وارانتی پایه) را با بیشتر محصولات یو پی اس خرید کرد. یک وارانتی عموماً شامل قطعات و تعمیرات خاص از قبیل قزعا الکترونیک برای یک دوره مشخص زمانی می باشد. این قرارداد شامل پوشش ۲۴ ساعته در طول هفته و یا پاسخ سریع نمی باشد. همچنین شاما تعمیرات پیشگیرانه نیست.گرچه خدمات اضافی را می توان به وارنتی بسط یافته اضافه نمود. هرچه خدمات بیشتری به وارنتی اضافه گردد نزدیکی ان به قرارداد حمایتی بیشتر است.

خدمات زمان و مواد یک نوع روش هزینه در طی کار است که در ان تامین کننده خدمات، فقط تعمیرات را زمانی انجام می دهد که چیزی خراب شود. خدمات زمان و مواد بسته به نوع یو پی اس می تواند با تعمیر در تعمیر گاه یا در محل انجام شود. این روش برای بعضی از مشتریان روش مناسبی نیست چون گاهی این روش گران تمام می شودو ملوم نیست که یک تکنسین کی وارد تعمیرگاه می شود.چون به علت قرارداد حمایتی این مشتریان در الویت قرار میگیرند. برای مشتریان عضو خدمات زمان و مواد ممکن است آمدن تکنسین چند روز طول بکشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.