• 3520 3439 - 041

تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اسReviewed by سینا خدایی on May 26Rating:

تعمیر یو پی اس در حال حاضر یکی از ملزو مات بازار بزرگ یو پی اس میباشد. به دلیل اینکه اکثر مجموعه های مصرف کننده ی یو پی اس به راحتی میتوان گفت چندین و چند سال است که خرید خود را انجام داده اند و از دستگاه های یو پی اس طی سالهای متوالی استفاده نموده اند و این امر موجب شده است که دستگاه های یو پی اس مجموعه دچار ایراداتی از لحاظ کار کرد پیدا نماید به همین خاطر یو پی اس تبریز باتوجه به شناخت و نیاز بازار ترجیحا تعمیرات یو پی اس را در الویت کار خود قرارداده است.

چنانچه اشاره شد تعمیرات یو پی اس فعلا یکی از مهمترین ملزومات زمینه ی فعالیت یو پی اس میباشد. یو پی اس تبریز تلاش کرده از متخصصین و کارشناسان مجرب خود در این زمینه استفاده نماید تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد.

با توجه به اینکه کلیه یو پی اس های موجود درحال حاضر که انواع مختلفی دارند کلا ازخانواده ی یو پی اس میباشند.

یو پی اس تبریز دستور کار خود را برای متخصصین خود در زمینه ی تعمیرات یو پی اس طوری تنظیم نموده که متخصصین شرکت بتوانند کلیه ی یو پی اس های موجود در بازار را تعمیر نمایند که متخصصین شرکت قادرند کلیه ی یو پی اس های موجود دربازار را تعمیر و پشتیباتنی کنند.

تعمیرات یو پی اس به دو صورت انجام میگیرد.

تعمیر یو پی اس در محل

تعمیر یو پی اس توسط قسمت فنی شرکت در خود شرکت

توضیح اینکه اگر یو پی اس ایراد جزئی پیدا کند, یو پی اس در محل و توسط نفرات فنی بررسی و عیب زدایی میشود در غیر این صورت یو پی اس به شرکت برگردانده میشود تا به صورت کامل عیب یابی و تعمیر شود.

تعمیر یو پی اس از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری انجام میشود که تعمیر نرم افزاری مهمترین زمینه ی تعمیر یو پی اس میباشد که شرکت انگشت شماری در این زمینه فعالیت میکنند که یو پی اس تبریز جزو این شرکت ها بوده قادر به تعمیرا ت کلی اعم از نرم افزاری و سخت افزاری میباشد لازم به ذکر است که تعمیرات یو پی اس توسط یو پی اس تبریز دارای یک سال گارانتی میباشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.