• 3520 3439 - 041

معرفی شرکت های یو پی اس در تبریز

معرفی شرکت های یو پی اس در تبریزReviewed by upstabriz on Aug 12Rating: 5.0معرفی شرکت های یو پی اس در تبریز|توان آرامیس آرارات|نماینده پرسو در تبریز

شهر تبریز به علت موقعیت اقتصادی مناسب بستر مناسبی برای فعالیت شرکتهای تولیدی، تجاری و بازرگانی می باشد، با در نظر گرفتن این موقعیت شرکتهای محتلف ups نیز در شهر تبریز بصورت گسترده فعالیت می نماید.

شرکت تبریز یو پی اس توانسته با درک این مسئله خود را به عنوان یک مرجع بزرگ یو پی اس در منطقه شمالغرب کشور از جمله شهر تبریز معرفی نماید.

دفتر مرکزی تبریز یو پی اس در شهر نبریز به نشانی : چهار راه لاله، مجتمع تجاری عمران ۲، طبقه دو واحد ۵ واقع شده است.

معرفی شرکت های یو پی اس در تبریز|توان آرامیس آرارات|نماینده پرسو در تبریز

شرکت تبریز یو پی اس مرجع ups شمالغرب

شرکت یو پی اس تبریز با ارائه انواع یو پی اس از جمله، apc آمریکا، epe آلمان، star plus تایوان و انواع محتلف باتری unikor کره ای و برندهای چینی، انواع محتلف استابلایزر، اینورتر، و دی سی شارژر توانسته نیاز مشتریان را در شاملغرب کشور تامین و برطرف نماید.

کار شناسان شرکت تبریز ups با تجربه چندین ساله خود در این زمینه خدمات فنی و تعمیر و سرویس و نگهداری را برای مشتریان ارائه می نمایند و خدمات این شرکت بصورت ۲۴ ساعته می باشد.

شرکت یو پی اس توان آرامیس آرارات، نماینده پرسو در تبریز، سهند کیوان، شرکت اطمینان گستر تبریز، شرکت فاینت

دیگر شرکت های یو پی اس فعال در شهر تبریز نیز وجود دارند که عبارت اند از: شرکت یو پی اس سهند کیوان و شرکت یو پی اس توان آرامیس آرارات به عنوان نماینده پرسو در تبریز ، شرکت فاینت finet و شرکت اطمینان گستر تبریز و شرکتهای دیگر وجود دارند که بصورت مستقل و به حالت نماینده برخی شرکتها ی دیگر در تبریز و شماغرب کشور فعالیت می تمایند.

اما دلایلی وجود دارد که شرکت تبریز ups به عنوان بزرگترین مرجع یو پی اس در شمالغرب کشور و شهر تبریز شناخته میشود عبارت اند از:

۱ – ارائه دستگاههایی با تکنولوزی روز دنیا

۲ – خدمات فنی و سرویس و نگهداری پیوسته

۳ – فعالیت ۲۴ ساعته در شهر تبریز

۴ – نفرات متخصص مستقر در شهر تبریز و ارائه خدمات فوری به مشتریان

۵- وجود نیروهای متخصص و با تجربه چندین ساله در شرکت

۶- تامین فوری نیازهای مشتری

و بسیاری عوامل دیگر باعث شده که شرکت یو پی اس تبریز بعنوان بزرگترین مرجع یو پی اس در شهر تبریز شناخته شده و فعالیت نماید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.