• 3520 3439 - 041

خدمات تعمیر یو پی اس در شمالغرب کشور

خدمات تعمیر یو پی اس در شمالغرب کشورReviewed by TAbrizups on Jun 12Rating: 5.0ارائه خدمات تعمیر یو پی اس در شمالغرب کشور

تعمیر یو پی اس : شرکت تبریز یو پی اس بزرگترین مرکز UPS در شمالغرب کشور بوده که با ارائه خدمات تعمیر – سرویس و نگهداری و فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس توانسته بعنوان اولین مرجع در شمالغرب کشور در زمینه یو پی اس شناخته میشود.

شرکت تبریز یو پی اس با دارا بودن دفتر مرکزی در شهر تبریز و نمایندگان در مرکز استانها شمالغرب از جمله اردبیل و ارومیهزنجانسنندج و قزوین توانسته بصورت ۲۴ ساعته خدمات به مشتریان در زمینه UPS دهند.

ارائه خدمات تعمیر یو پی اس در تبریز

خدمات تعمیر یو پی اس هم در محل مراکز استفاده کنندگان از یو پی اس انجام می شود و هم در محل شرکت این خدمات ارائه میگردد.

لازم به توضیح می باشد یو پی اس هایی که نیاز به تعمیر جزئی دارند در محل می توان این خدمات را ارائه داد و توسط کارشناسان شرکت در محل نصب UPS انجام میشود و احیاناً اگر UPS و باتری یو پی اس آسیب جدی میبیند و کارشناسان شرکت نتوانند ایراد را بر طرف نمایند در این حالت UPS معیوب به محل شرکت انتقال داده شده و اقدامات لازم جهت تعمیر ups در محل شرکت انجام میشود.

خدمات تعمیر یو پی اس در تبریز

با توجه به اینکه منطقه شمالغرب کشور هم از نظر اقتصادی و هم از نظر صنعتی یکی از مناظق مهم شرکت شناخته میشود ارائه خدامات در این مناطق اولویت شرکت تکا انرژی بوده و کارشناسان شرکت در کوتاهترین زمان ممکن بعد از اعلام خرابی در محل حاضر شده و ایرادات  ups و باتری ups ها را رفع می نمایند.

با توجه به اینکه اکثر شرکتهای تجاری و صنعتی در این زمینه در مرکز کشور هستند در ازائه خدمات در زمینه ups بعلت دوری مسافت موجود نتوانسته اند جایگزین شرکت تبریز ups باشند. عامل شناخته شدن تبریز یو پی اس به همین علت می باشد.
که کمترین زمان ممکن خدمات را به مشتریان ارائه می نماید.

با توجه به اینکه تنوعups های استفاده شده در شمالغرب کشور زیاد می باشد مثلا یو پی اس فاراتل و ups هژیریو پی اس epeیو پی اس apc با توجه به این موضوع شرکت تبریز یو پی اس با ارائه خدمات به کلیه ups ها با برندهای مختلف فعالیت می نماید.

لازم به ذکر است در صورت خرابی یو پی اس و انتقال ان به محل شرکت، شرکت تبریز ups با توجه به نیاز مشتری، یو پی اس جایگزینی به عنوان امانی در اختیار مشتری قرار میدهد تا مشتری در مدت زمان تعمیر ups دچار مشکل نباشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.