• 3520 3439 - 041

باتری یو پی اس تبریز عرضه کننده انواع باتری ups کره ای و باتری چینی

باتری یو پی اس تبریز عرضه کننده انواع باتری ups کره ای و باتری چینیReviewed by TAbrizups on May 28Rating: 5.0باتری یو پی اس تبریز عرضه کننده انواع باتری ups کره ای و باتری چینی

شرکت باتری یو پی اس تبریز عرضه کننده انواع باتری های کره ای با برند یونیکور کره و نیومکس کره و راکت کره را با ۳ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه میکند.

باتری یو پی اس های کره ای و چینی

تبریز یو پی اس مرجع باتری Ups و ups در شمالغرب ایران

یو پی اس تبریز مرجع ups و باتری در شمالغرب ایران باکیفیترین برندهای باتری را وارد و عرضه میکند. در این راستا یو پی اس تبریز در زمینه باتری های اروپایی باتری هایی مانند unikor و newmax را با گارانتی معتبر تعویض عرضه میکند. لازم به ذکر است باتری های عرضه شده توسط یوپی اس تبریز نیاز به سرویس و نگهداری ندارند ضمنا خدمات نصب وسرویس توسط تبریز یو پی اس  بصورت رایگان عرضه میشود.

یو پی اس تبریز در زمینه باتری های چینی برندهای معتبر و مطرحی همچون نارادا narada , کی اس تار kstar را کار میکند این نوع باتری یو پی اس ها از نظر کیفیت و کارایی نسبیت به باتری های کره ای در حد مطلوبی می باشند و شرکت یو پی اس تبریز این برندها را با ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه میکند.

برای سفارش و انتخاب باتری یو پی اس در برندهای مختلف با واحد فروش و راهنمایی شرکت تماس بگیرید . همکاران ما در واحد مشاوره آماده راهنمایی و ارائه بهترین پیشنهاد هستند:  ۳۵۲۰ ۳۴۳۹ – ۰۲۱

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.