• 3520 3439 - 041

کاربرد یو پی اس در مصارف پزشکی و بیمارستانی

کاربرد یو پی اس در مصارف پزشکی و بیمارستانیReviewed by upstabriz on Sep 12Rating: 3.5کاربرد یو پی اس در مصارف پزشکی و بیمارستانی

باتوجه به پیشرفت علم پزشکی و ورود تجهیزات الکترونیکی و حساس به این عرصه ، و همچنین به علت خاص بودن و گران بون این تجهیزات و از طرفی دیگر در ارتباط بودن عملکرد این تجهیزات با جان بیماران، لازم است برای حفاظت از این نوع تجهیزات تدابیری اندیشه شود تا همیشه در حالت عملکرد مطلوب باشند.

کاربرد یو پی اس در مصارف پزشکی

مشکلات برق شهری در تجهیزات بیمارستانی

با توجه به مشکلاتی که برق شهری دارد، مشکلاتی مانند نوسانات برق، قطعی ناگهانی برق، کاهش یا افزایش ولتاژ و … و اینکه این موارد می تواند عملکرد این دستگاهها را با خطر جدی مواجه کند. بنابرین جهت حفاظت از این تجهیزات، دستگاه یو پی اس پیشنهاد میشود . دستگاه ups با ساختاری که دارد از تجهیزات پزشکی در مقابل نوسانات برق شهری محافظت میکند و باعث میشود این تجهیرات همیشه در حالت عملکرد مطلوب باشند.

عملکرد یو پی اس در تجهیزات بیمارستانی

بنابرین ups از طریق باتری یو پی اس های متصله، مصرف کننده را همیشه در حالت انلاین – روشن نگه میدارد و با قطعی برق مصرف کننده بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه میدهد. اینجا لازم است این نکته یاداوری شود ==> تجهیزات پزشکی حساس بوده و کوچکترین وقفه در عملکرد این تجهیزات ممکن است به مرگ انسانی منتهی شود – پس با توجه به حساس بودن این تجهیرات، باید و باید بدون هیچگونه وقفه ای هنگام قطعی برق شهری باید با همان عملکرد مطلوب به کار خود ادامه دهند.

تبریز یو پی اس با دارا بودن متخصصین کار امد در زمینه سیستم های برق اضطراری آماده عقد قرار داد با بیمارستانها ، مراکز پزشکی، و نهاد های درمانی می باشد.

جهت مشاوره و خرید در زمینه یو پی اس  با واحد فروش و مشاوره یو پی اس تبریز تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.