• 3520 3439 - 041

یو پی اس برای باسکول، PLC و CNC

یو پی اس برای باسکول، PLC و CNCReviewed by یو پی اس برای باسکول، PLC و CNC on Dec 12Rating: 5.034393520

یو پی اس برای باسکول، PLC و CNC

برق اضطراری باسکو

برای اندازه گیری دقیق دستگاه باسکول داشتن موج سینوسی کامل و نبود نوسانات ولتاژ الزامی می باشد. وقفه و یا قطعی برق ناگهانی باعث بروز خطا در عملکرد و اندازه گیری دستگاه باسکول خواهد بود و منجر به از بین رفتن حساسیت دستگاه در ان لحظه خواهد شد. یو پی اس های شرکت "یو پی اس تبریز" با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های روز سعی در حذف مشکلات برق ورودی دستگاههای اندازه گیری است.

برق اضطراری  یا یو پی اس برای PLC

توجه به کیفیت برق ورودی شهری از مسائل مهم و تاثیرگذار در عملکرد تجهیزات برقی است. عواملی مانند نوسانات ولتاژ، قطعی مکرر برق شهری و یا … تاثیر نامطلبوب بر دستگاههای متصل به برق شهری میگذارند.

دستگاه های PLC با توجه به حساسیت بالایی که در ساختمان و نوع عملکردشان دارند از این قائده مستثنا نیستند و هرگونه قطع برق باعث توقف ناگهانی سیستم می گردد و خطرات ناشی از راه افتادن دوباره ماشین غیر قابل پیش بینی است.با توجه به موارد مذکور لزوم استفاده از یو پی اس جهت محافظت از PLC توصیه می گردد.

یو پی اس برای دستگاههای CNC

دستگاه CNC از جمله تجهیزات حساس و چرکاربد در صنعت می باشد و حفاظت از دستگاه و دقت ان یکی از پارامترهای اصلی و ضروری در هنگام استفاده از دستگاه است.

قطع ناگهانی برق در هنگام کار CNC بعضا باعث بروز اختلال در برنامه کار دستگاه و ایجاد خسارت  در هنگام شروع مجدد کار می گردد.با توجه به هزینه بالای دستگاه های CNC  و اهمیت آن در صنعت، حفاظت از آن در برابر نوسان ولتاژ و قطعی برق امری ضروری است. استفاده از یو پی اس (سیستم برق اضطراری) برای رفع این مسائل پیشنهاد میشود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.